Glitrende jul ✨ Trinn-for-trinn

Alt blir bedre med litt glitter 😉
Her har jeg laget to gaveposer og tags dekorert med Flower Foam- blomster. 


Jeg vil først ta for meg de blå blomstene, deretter de røde. 
Produktene jeg har brukt, kan du finne nederst i innlegget.



Slik går du frem med de blå blomstene: 


1. Stans ut blomstene i hvit Flower Foam. 









2. Her har jeg malt blomstene med Distress Paint Speckled Egg og blandet med ut med vann. La tørke. Denne fargen er utsolgt for øyeblikket, men du finner forslag nederst i innlegget.
3. Varm forsiktig med varmepistol til de krøller seg litt sammen. 












Slik ser de ut før og eller varmepistol. 

5. Form kantene litt ved å rulle ytterkanter med kuleverktøy. 






6. Stryk på lim med pensel på kronbladene og strø på Distress Glitter Clear Rock Candy. La tørke.










Slik ser de ut etter glitter.







5. Stryk på lim med pensel på en bunt støvbærere og dypp i Distress Glitter Dust Vintage Platinum


6. Monter sammen blomsten med litt lim, lag hull i midten og tre på støvbærerne. 










Her er pryder de gavepose og tag. 
Se produktoversikt og forslag nederst i innlegget. 




Slik går du frem med de røde julestjernene: 

1. Stans ut blomstene i rød Flower Foam. 







2. Hold blomstene nede på midten mens du varmer dem forsiktig med varmepistol. 







Varm til de krøller seg litt. Slik ser de ut når de er ferdige. 






3. Snu dem rundt og press ned på midten. 







4. Stryk lim langs kantene og dypp tuppene i Distress Glitter Antique Linen. Jeg bruker Glossy Accent lim. La tørke. 







5. Lag små bunter av støvbærerne.









6. Stryk på lim med pensel på en bunt og dypp i Distress Glitter Dust Vintage Platinum






7. Monter sammen blomsten med litt lim, lag hull i midten og tre på støvbærerne. 














Her er blomstene brukt på gavepose og tag. 
Bladene er stanset ut i grønn Flower Foam.



Juleklem fra Birgit ❤


Kommentarer