Mixed media Vintage Ornament - Yasmin Tölche

En dag igjen til Julaften, og mange har kanskje allerede pyntet treet? Hvor perfekt er det ikke med hjemme produserte juleornamenter? Jeg har tatt fram noen gamle sandkake former, og laget to mixed media juleornamenter. 


Jeg har hovedsaklig brukt produkter fra Prima, inkludering maling og dekor. 



Sandkake former kan man få tak i billig på brukthandel, eller kanskje helt gratis hos et familiemedlem. 



 Har du lyst til å prøve selv? Ta en titt på videoen under, så får du se hvordan jeg lagde disse.

 


 
Produkter: 
Dekor: 
Media: 
Verktøy:

Da håper jeg du ble litt inspirert til å prøve å lage slike selv. Det er ikke så vanskelig som det ser ut som, og de blir nydelig gaver til venner og kjente neste år. Vips, så er man plutselig ajour! 

Jeg ønsker deg en riktig God Jul! 
Jule scrappeklem fra
Yasmin

Kommentarer