Svev høyt ☁️🍓 Jordbærdrage + kit!

Send en jordbær-klem! 


Jeg storkoste meg med Yasmins Scrap-a-long på Facebook i går ❤️ Og siden Bikuben var
helt utsolgt for de lekre Cocktailarkene fra Alexandra Renke så ble det jordbærtema på
mitt dragekort. 

Bli med i inspirasjonsgruppen og se demoen som inspirerte kortet HER.


Lyst til å lage jordbær-versjonen av dragekortet? Da har vi laget kit til det også! Finn det og andre produkter: Scrap-a-Long Dragekort


Innsiden av kortet:


Klippet ut jordbær og supersøte hvite blomstene i diverse størrelser.


MASSE 3 D puter på alle bær og blomster på forsiden! 😉 Og de søte små blomstene på "halen" 
er limt sammen 2 og 2 rundt tråden👌



Man kan jo velge å stemple den den teksten som passer til anledningen. Her har jeg stemplet Til Deg inne i kortet som er fra samme stempelplaten hvor jeg hadde Klem-teksten til forsiden. 
Under kan du se en versjon med -Hurra for deg fra Kort & Godt platen S-165 
som har fin størrelse til sirkelen.


Jeg har brukt et gammelt hvit-prikkete Maja Design-ark, men i kitet vi har laget legger vi ved
det fine Pion Design arket Roses of Love 6x6. Her får du både et perfekt småprikket ark til å ha foran på dragen som matcher blomsterarket bak. I tillegg har dette arket den biten som er inni dragen med de fine rosekantene OG du får mange fine små "pynte-biter" å klippe ut.


Litt pynt på baksiden av dragen :)

Takk for en flott demo, Yasmin ❤️ 

Vi håper du også ble inspirert til å lage dragekort i sommer og Bikuben har satt sammen et kit av denne også slik at du kan se på demoen til Yasmin HER, kjøpe kit og produkter i listen under eller HER og bilder av jordbær-dragen til inspirasjon finner du da her i bloggen! ✂️🍓

Produktliste: 

Kommentarer