Klem!

Solskinn på hobbyrommet!


Her har jeg brukt Distress watercolor cardstock. Starter med å gi arket en dusj med vann, så sprayer jeg på Distress spray stain. Tørker og repeterer til jeg er fornøyd.


Avslutter med å dyppe bakgrunnen i Distress oxide som jeg har tatt på arbeidsbordet og sprayet med litt vann. Her tørker jeg også bakgrunnen mellom hvert lag til jeg er fornøyd.


Så finner jeg frem stempler og stencil som jeg skal bruke til bakgrunnen for å få et litt mer spennende uttrykk. Voila!


Jeg gjør det samme som med forrige bakgrunn med
bakgrunnen som jeg skal bruke til sekskantene.


Stanser ut sekskantene og tar litt gullwax på noen av kantene.



3d puter under på noen av sekskantene for å gi litt ekstra dybde.


Jeg har sydd rundt kantene på bakgrunnen, det gir litt ekstra detaljer.



Ha en fin solskinnsdag!
☀️
Klem fra Birgit

Produktliste;

Kommentarer