Blå trio 🦋 Slimlinekort


Sommerfugler.
Her har jeg brukt Distress Watercolor Cardstock og Distress Spray Stain for lage en base til bakgrunn. Når jeg var fornøyd forseglet jeg med Distress Glaze før jeg fortsatte med bakgrunnen.



Brukte noen stempler og stenciler for å lage litt tekstur. Avsluttet med å splashe på litt Distress Picket Fence. Stemplet på sommerfuglene med Archival ink og sydde en maskinsøm rundt panelet for mer detaljer.


Jeg stemplet også sommerfuglene på et nytt Watercolor-ark klippet de ut og malte de med Distress ink i samme farger som panelet. Så limte jeg de over de stemplede sommerfuglen på panelet for litt 3D effekt. Pyntet så med litt perler og Liquid Pearls.






Håper dette var til inspirasjon ❤


Produktliste:
Vi er dessverre utsolgt for Stempelplaten Birgit har brukt med sommerfugler, men har en lignede                                                      plate som heter Moth Study - Tim Holtz

Kommentarer