Skjorte og Slips - Konfirmasjon

Enda mer konfirmant inspirasjon fra meg. Jeg tror aldri jeg har laget så mange konfirmasjonskort noen gang jeg og er oppi mitt tolvte kortfirmasjonskort i år! 

Denne gangen har jeg dypdykket i stempelhaugen og funnet frem en gammel klassiker fra Papirdesign. Den er jo PERFEKT til konfirmasjonskortene til gutta. 

Kortet er laget etter en mal laget av to av dt medlemmene til Papirdesign - Siv Anne og Toril. Søk gjerne i bloggen til Papirdesign etter mer inspirasjon med denne bretteteknikken. Jeg har laget et magebelte til å holde kortet sammen. 




Slipset er fargelagt med Distress Crayons. Superlett! Splashet på toppen med Dina Wakley - Gloss Spray. 

Lykke til med alle konfirmanter der ute. 
Lag deg selv en nydelig søndag! 
Scrappeklem fra Yasmin 




Kommentarer