Gaveposer & esker • 11.des

I dag åpner vi 6. luke og med det er vi halvveis i årets julekalender!

Sammen teller vi ned til julaften med gode tilbud og inspirasjon fra våre dyktige designere! 

Lukene åpnes annenhver dag kl. 10:00

✂️  Se dagens tilbud her ✂️

Tilbudene i hver luke varer helt til neste luke åpnes. Hvis du ønsker å avvente en sending for å følge kalenderen kan du sende oss en mail på post@bikuben.com (kan avbrytes når som helst).


____________________________

Det ligger både tid om omtanke bak noe håndlaget. 

En dekorert gavepose eller eske kan gjøre noe smått til noe stort ❤



_____________________________________

• TOVE 



Lekker gavepose med matchende eske fra Tove! 
Her har hun brukt sesongens nyheter Reprint 💙


Slik ser baksiden av gaveposen ut:



Gaveesken er opprinnelig emballasje som hun har dekorert. Her han hun også pyntet innsiden med ark fra Reprint Frozen serien og klistremerke fra Papirdesign.



Vi elsker en smakfull julehilsen 😋 Den lille gaveposen er dekorert med mønsterarket "Stemning" fra den nye Julestemning-serien fra Papirdesign. Det ligger link til alle produkter nederst i innlegget ↓




En rask og lekker variant av en gavepose med stempelet "Julegran i bølge" fra Kort & Godt 🌲❄



Stilig gavepose med nytt bånd fra May Arts i fargen Taupe (2,5cm)


Nissens lille hjelper balanserer viktig last på baksiden 🎁



Her er den nye gaveposen dekorert med en varm juleklem i rød foil kartong ❤
De lekre snøkrystallene er dies fra Papirdesign ("Doilie 3")



Tusen takk for nydelig inspirasjon, Tove ❤

_____________________________________

• BIRGIT 



Måtte ha en gaveeske/konvolutt som passet til en embossingfolder, så da var det bare å finne frem WRMK- The-Works-Tool-All-in-One og laget en eske/konvolutt. Jeg har brukt kvistkartong på dette prosjektet. På fronten har jeg stemplet granbar, kongler og kvister og embosset kanten rundt i hvitt. 

Trærne er stanset ut i Watercolor Cardstock som jeg har sprayey med Distress Spray Stain i forskjellige grønnfarger. Juleklem og det lille stempelet på tagen er fra Papirdesign. Til slutt limte jeg på noen små hvite snøstjerner som jeg stanset ut i hvit glitterkartong, for det må være litt glitter på juleprosjektene mine ✨



WRMK - The Works-Tool-All-in One er super å bruke til dette. Denne er stor nok til en sjokoladeplate eller noe annet godt. Ble litt nyttårsfest over denne i gull. Kraft med gullstjerner er superkultå bruke. Tekst dies fra Papirdesign og gullsløyfen er fra Sizzix. Jeg har stanset ut delene i forskjellig gullkartonger. Brukt en liten magnet til lukking.



En pyntet gavepose med en liten gave i er koselig å gi bort. Her har jeg brukt en brun pose som jeg kuttet av litt på høyden. Arkene har jeg valgt fra Pion. Håndtaket og sirklene er dies fra Simple and Basic. Nydelig silkebånd fra May Arts, blir fin sløyfe. Stemplet en julehilsen, pyntet med blomster og kvist så er posen ferdig. 




Denne gaveesken er stanset ut med dies fra Simple and Basic. Pyntet med ark fra Papirdesign. Julestjernen laget jeg i fjor på en demo som jeg holdt på høst-digitreffet til Bikuben.

Små tags, hampsløyfe og en kongle for litt ekstra pynt.



Ha en fin førjulstid!

Klem fra Birgit



✂️  Se dagens tilbud her ✂️


Produktliste:

Kommentarer