Stempler & maskering • 23.des

Det er tid for å åpne siste luke i årets julekalender! 🗓🎄

I dag deler Synnøve maskering og stempling.

Jeg har lekt meg med stempler designet av Tim Holtz og et sett med stempler fra Kort og godt. Det kan bli spennende motiver hvis man maskerer når man stempler. Motivet får dybde og kan skape et miljø eller fortelle en historie. Under viser jeg hvordan jeg har brukt selvheftende ark som jeg stempler på og så klipper ut.



Her legges masken på et stemplet motiv.


Jeg stempler også en rød tekst og legger en stripe maskering over den.


Jeg stempler så resten av motivet over.




Jeg legger så på litt farge med Distress Oxide.


Her er det ferdige resultatet som senere skal bli fronten på et kort.


Her gjør jeg det samme met et nytt motiv.













God jul!
Hilsen fra Synnøve



Produkter:

Kommentarer