Stilig med stencil • 19.des

I dag er det stencilfest! Vi åpner luke 10 med Birgit i årets julekalender 🗓

Sammen teller vi ned til julaften med gode tilbud og inspirasjon fra våre dyktige designere! 

Lukene åpnes annenhver dag kl. 10:00

 ⛄ Se dagens tilbud her

Tilbudene i hver luke varer helt til neste luke åpnes. Hvis du ønsker å avvente en sending for å følge kalenderen kan du sende oss en mail på post@bikuben.com (kan avbrytes når som helst). 

 _________________________________


På dette kortet har jeg brukt en stencil fra Tim Holtz. Jeg har brukt Watercolor Cardstock og lagt stencilen på, smurt på texture paste med en spatel og latt det tørke. 


Så har jeg brukt Distress Spray Stain i fargene Lost Shadow og Weathered Wood og sprayet på i flere omganger og tørket mellom lagene med en varmepistol. Til slutt har jeg forsiktig brukt en finer og lagt på et lag med wax på toppene for å få litt glans. 


For å avslutte det hele har jeg pyntet med lys, julestjerner, kvister og noen glitterperler.

På innsiden har jeg stemplet en julehilsen.



_______________________


Her har jeg brukt stencilen på en annen måte. Her har jeg lagt på Distress Ink farger, tatt bort stencilen og vasket den før jeg har påført et lag med Texture Paste Sparkle og latt det tørke.


Dette gir en fin glans på motivet.


Voksseglet er laget med utstyr fra Papirdesign. 


Tagen inni kortet er laget av Distress Kraft Stock


Sydde på et panel og brukte stencilen her også for å lage litt julestemning. Pyntet med litt bånd, charms og tag. Håper du kan få noen idéer her i dag ❤



_______________________




På dette kortet har jeg brukt en stjerne stencil og påført 3D Matte Gel med spatel. 


Så drysset jeg to blå Distress Glaze embossingpulver på toppen og lot det ligge og tørke nesten tørt. Bruk en varmepistol til å smelte pulveret - det vil boble litt, men det synes jeg gir en ekstra fin detalj.


Måtte bare bruke de fine nisseluene fra Papirdesign på denne konvolutten.



Tagen på baksiden er laget med stempel fra Papirdesign. 
Det lille posthornet er enbosset med gullglitter.


Pass på å bytte nål i symaskinen hvis du har brukt den på papir - 
da er det ikke god å bruke på stoff lenger. 



Ha en strålende dag ❤

Klem fra Birgit


 ⛄ Se dagens tilbud her

Produkter:

Kommentarer